ماشین لباسشویی بهی تعمیر تخلیه نشدن آب لباسشویی کرج
نوشته شده توسط : lg

ماشین لباسشویی بهی تعمیر تخلیه نشدن آب لباسشویی کرج

دلیل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی بهی 

یکی از معمول ترین ایرادات در کار با لباسشویی ها گرفتگی خروجی آب است که علت آن ها پرز لباس و یا هر شیء دیگری است که مسیر خروج آب را مسدود کرده است. برای رفع نمودن این ایراد می توانید به صورت دستی با باز کردن درب پمپ اقدام کنید.

یکی دیگر از دلایل عدم خروج آب ماشین لباسشویی بهی وجود ایراد در شیلنگ تخلیه آب آن است. امکان دارد این شیلنگ از لباسشویی بهی جدا شده و بر روی زمینه افتاده باشد و یا پاره شده باشد. دقت داشته باشد که این شیلنگ باید حداقل تا نصف ارتفاع لباسشویی از زمان فاصله داشته باشد تا بتواند آب خروجی از لباسشویی را به خروجی راه آب منتقل کند.
با بررسی نمودن سرتاسر شیلنگ لباسشویی از عدم پارگی و یا شکستگی آن مطمئن شوید. وجود ایراد در شلینگ تخلیه آب لباسشویی بهی از با اهمیت ترین عوامل تخلیه نشدن آب لباسشویی بهی است. مسیر تخلیه را چک نمایید، این مسیر امکان دارد با پارچه های کوچک و یا لباس زیر زنانه و مردانه مسدود شده باشد و از خروج اب ممانعت کند.

ماشین لباسشویی

نحوه باز کردن درب پمپ

این راه حل برای اوقاتی است که می خواهید موقتا اشکال خود را رفع نمایید و آب جمع آوری شده در لباسشویی را به حالت دستی خارج کنید تا سر فرصت به چک نمودن ایراد بپردازید. برای باز کردن درب پمپ و تخلیه کردن آب ماشین لباسشویی مراحل زیر را اجرا کنید.

برای این کار درپوش پمپ تخلیه که در پایین لباسشویی قرار دارد را باز کنید. پس از باز کردن درپوش پمپ تخلیه اهرم پیچی شکل را به سمت چپ بچرخانید تا مسیر خروجی باز شود و آب لباسشویی تخلیه شود. پس از خروج آب با تکرار مراحل انجام شده از انتها، مسیر خروجی را دوباره ببندید.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در اندیشه , بوش سرویس , تعمیر ماشین لباسشویی حرفه ای , تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت , تعمیر ات تخصصی ماشین لباسشویی , تعمیر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: